5 نکته برای شست و شوی تابلو فرش ماشینی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
5 نکته برای شست و شوی تابلو فرش ماشینی
نوشته شده در یک شنبه 8 فروردين 1400
بازدید : 65
نویسنده : میترا

 

 

5 نکته برای شست و شوی تابلو فرش ماشینی که هر خانم ایرانی برای تمیز کردن آن، بهش نیاز دارد. همانطور که می دانید، از تابلو فرش بیشتر برای تزئین خانه در فضای نشیمن استفاده می شود، و این مکان جزء مکان ها پر رفت و آمد است و احتمال کثیف شدن آن زیاد است.

تابلو فرش به عنوان یکی از زیباترین و ناب ترین هنرها می باشد که به صورت دستی یا ماشینی طراحی و تولید می شود که در مقایسه با سایر هنر های قالی بافی نیاز به دقت و حوصله بیشتری دارد پس با ما همراه باشید تا در این مقاله به سوال شما پاسخ بدیم تا در هنگام شستن تابلو فرش به آن توجه کنید.

اصول و نگهداری تابلو فرش ماشینی 

نگهداری و تمیز نگه داشتن تابلو فرش ماشینی بسیار مهم می باشد. بهترین کار برای تمیز کردن تابلو فرش ماشینی گردگیری مداوم آن می باشد. البته استفاده از برس جارو برقی که قدرت مکندگی بالایی دارد و گرد و غبار را از بافت تابلو فرش بیرون می کشد بسیار مناسب می باشد.

شست و شوی تابلو فرش ماشینی 

اصولا تابلو فرش نیاز به شست و شو پیدا نمی کند، زیرا مانند فرش دچار لکه نمی شود و همچنین چون معمولا در ارتفاع بالایی قرار دارد و دسترسی مستقیم به آن دشوار است. اما برای شست و شوی آن می توانید به قالی شویی های معتبر که به نکات و جزئیات دقت بیشتری دارند واگذار کنید. اما اگر می خواهید تابلو فرش ها را خودتان بشویید به نکات زیر توجه کنید.

  1. قاب تابلو فرش را جدا کنید.
  2. با جارو برقی تمام سطح آن را گرد گیری کنید.
  3. از مواد اولیه آن اطلاعات کسب کنید تا پس از خیس شدن دچار رنگ پریدگی نشود و رنگ نخ های آن با یکدیگر ادغام نشود.
  4. از شوینده های قوی برای شست و شوی آن استفاده نکنید تا دچار رنگ پریدگی و تغییر در بافت نشود.

برای خشک کردن تابلو فرش از بند لباس استفاده نکنید ممکن است تغییر سایز داشته باشیم و هم چنین برای خشک کردن آن از نور مستقیم خورشید استفاده نکنید و اگر می توانید از باد پنکه برای خشک کردن آن استفاده کنید.

منابع: دیجی دکوری

https://cutt.ly/N2ALLuy



:: برچسب‌ها: تابلو فرش ماشینی , شستشوی تابلو فرش , نکات نگهداری تابلو فرش ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: